»Izgubil se je občutek varnosti. Tožili so, da jih je strah in da si ne upajo ven, da so jezni in žalostni. Zato smo se odločili, da intervencijsko vstopimo v to šolo in opravimo delavnice najprej prepoznavanja in izražanja čustev. Sledi ponovno uravnavanje čustev, spet želimo vzpostaviti občutek varnosti.«
»Glede bolj tradicionalnih oblik medvrstniškega nasilja, če se lahko tako izrazim, se strinjamo, da niti ne naraščajo, gre bolj za to, da se o njih več poroča. Vsekakor pa je v porastu spletno nasilje, sovražni govor, pa nesočutni govor v najširšem pomenu besede. Na spletu je to gotovo velik problem in narašča.«
»Medvrstniško nasilje je lahko fizično (pretepanje, brcanje ipd.) ali psihično, (socialna osamitev, izdaja zaupnih informacij, širjenje škodljivih in lažnih govoric, poniževanje), lahko pa ima tudi druge oblike, ki niso nujno protipravna dejanja.«
»Pomembno je, da se čim več pogovarjamo, da učenci delijo z drugimi nestrinjanje, ko opazijo medvrstniško nasilje, in se znajo postaviti na stran žrtve. Da so zaščitniki in ne da oni rešujejo težave, temveč da znajo poiskati pomoč.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju